جنبش ” مهاجرت به وردپرس “

ضمن استقبال از پیشنهاد خوب مزیدی در این پست ، موارد زیر را پیشنهاد میکنم:

0- یک بازی تحت عنوان مهاجرت به وردپرس راه بندازیم و هر بلاگری علاوه بر نظرات و پیشنهادات خود چند بلاگر دیگر را به بازی دعوت کند.
1- کسانی که موافق پیشنهاد بلاگر فوق الذکر هستند یک مطلب تحت عنوان همین پست در وبلاگ خود بنویسند.
2- کسانی که از وردپرس برای وبلاگنویسی استفاده میکنند، یک دسته بندی موضوعی بنام “ورد پرس” ایجاد و مطالب مرتبط را در این گروه دسته بندی کنند.
3- کلیه کسانی که با وردپرس کار میکنند تجربیات خود و امکانات وردپرس را که با آنها آشنا شده اند، مکتوب کنند (در وبلاگ خود).
4- کلیه کسانی که با سیستمهای مدیریت محتوای دیگر آشنا هستند و قبلا کار کرده اند، امکانات و برتریهای وردپرس را در مقایسه با نرم افزاری که قبلا استفاده میکرده اند، بنویسند.
من خودم این کارهایی را که گفتم، انجام داده ام! در راستای بند صفر، من روبو مزیدی منجمی از زندگیزهرا حاجی واشنگتنMy Babbling Brain و علیرضا شیرازی را دعوت میکنم. مخصوصا خواهشم از آقای شیرازی است چون میتواند دفاع یا حمله کند!

5 Replies to “جنبش ” مهاجرت به وردپرس “”

  1. حاجی کنزینگتون

    آقا ممنون که ما رو دعوت کردی، ولی به خدا ما دو زار سواد کامپیتوری نداریم. اصلا هم نمی دونیم وردپرس چیه. ولی مدیر سایت هی می گه خوبه. تهدید به لغو قرار داد کردم، گفت باز وردپرس. منو که از رو برد. فکر کنم از اونا پول می گیره. حالا ما هم مثل زنی که شوهرش شیره ای شده و انگشت نمای محله ولی ناچاره باهاش زندگی کنه چون جای دیگه ای نداره بره، وردپرس رو تحمل می کنیم. بزرگترین ایرادش اینه که واسه نوشتن فارسی و انگلیسی قاط می زنه. یه کم خنگه. یا من خنگم که نمی فهمم. عزت زیاد.

  2. از زندگی

    سلام ! با تشکر از دعوت تون باید بگم من زیاد در این موارد سررشته ندارم و معمولاً در مورد این گونه تصمیم گیری ها از راهنمایی دوستان خوبم بهره مند شده ام. فکر می کنم بهتر باشه این رو به جای من از جادی بپرسین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *