حمید حمیدی

آقای حمیدی برای پست وبلاگ احمدی نژاد کامنت گذاشته. فکر کنم در اینترنت سرچ کرده و به وبلاگ من رسیده! من هم کامنتشو به وبلاگ آقای احمدی نژاد (به اسم و آدرس خودم) پست کردم. ناگفته نماند که من قبلا یک کامنت در وبلاگ آقای احمدی نژاد گذاشتم که approve نشد!

پی نوشت: در ضمن ترکیب وبلاگ آقای احمدی نژاد خیلی بده ! به نظر من وبلاگنویس باید یه آدرس ایمیل برای کسانی که می خواهند مواردی را خصوصی مطرح کنند و جواب بگیرند در وبلاگ بذاره. بعد باید نحوه نمایش مطالب و کامنتها هم به گونه ای باشه که کسی که کامنت میذاره بتونه سریع کامنت خودشو (اگه تایید شد) پیدا کنه. در ساید بار وبلاگ مذکور جلوی همه پیامها یه علامت بعلاوه (+) هست که وقتی می زنی یک پیام دیگه نمایش داده میشه! و اگر مثلا هزار نفر پیام گذاشته باشن، شما باید هزار بار روی + کلیک کنی تا بتونی همه پیامها رو بخونی و این یعنی سرکاری!!!

6 Replies to “حمید حمیدی”

  1. فرامرز ح

    بله آدرس ایمیل من درست می باشد .
    واما سوالاتم درباره کتاب خاطرات بنی صدر این ازاین نوع بود که نه خود آقای بنی صدر ونه شما از فعالیت ها ونقش های آمریکا وانگلیس که بیشترین موارد ( در شکل گیری انقلاب وبراندازی شاه) به ایشان ودست اندرکاران انقلاب دیکته می شد بحثی به میان نیامد.

  2. فرامرز ح

    من درباره کتاب خاطرات بنی صدر باید باآقای دکتر حمید احمدی مصاحبه داشته باشد حتی به صورت ارسال چند فقره ایمیل . لطفا جواب را ایمیل کنید

  3. ليست وبلاگ‌های به روز شده

    سلام،
    ضمن تبريک برای وبلاگ خوبتان، متأسفانه برخلاف توافق قبلی، نتوانستيم لينک «ليست وبلاگ‌های به روز شده» را در جای مناسبی در وبلاگتان، پيدا کنيم؛ زيرا نفس اضافه کردن لينک ما در اين است که دوستان ديگر هم از سايت ما مطلع شوند تا بتوانند از مزايای رايگان آن استفاده کنند. لطفاً در صورت تمايل ابتدا لينک ما را در جای مناسبی قرار دهيد، سپس، فرم مربوطه را که همراه ايميل برای شما فرستاده شده است، مجدداً پرنمائيد.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *