یک خبر خوش دیگر

1- یکی از زنان عشایر غیور، بدون تهیه چند قطعه آزمایشگاهی از بازار ، به آن دختر بچه 16 ساله دبیرستانی که انرژی هسته ای را در خونه شون کشف کرده بود (و باعث شد که مسئولین مملکت زیر سوال برن که با اینحال چرا رفتند اینقدر پول به روسها دادند؟)، رودست زد! بعد از خواندن و شنیدن این مطلب، امروز خواندن این مطلب مرا به آینده درخشان کشورم امیدوارتر کرد! راستی دیشب تلویزیون میگفت که آقای احمدی نژاد گفته (قریب به این مضمون) قبلا تعهد و … بوده ولی متاسفانه بی برنامگی مملکت را به اینجا کشونده ! حالا میخوام بدونم اولا الآن که اینو مسئولین فهمیدن برنامه هست یا نه؟ و درثانی برنامه هایی که هست مثل برنامه چهارم توسعه نباشه که احمدی نژاد (علیرغم تبلیغات انتخاباتیش ) گفت ما نمیتوانیم اونو اجرا کنیم چون سنگینه یا غلطه!!!

2- در کامنتهای اینجا نوشتم که با آقا کورش موافقم. بند سوم این نوشته را قبول ندارم. گرچه اشکالاتی را به سرویسهای وطنی وارد میدانم ولی کلا آنها را نفی نمیکنم و نفی آنها را عادلانه نمیدانم. پیشنهاد من ثبت دامنه های شخصی و استفاده از وردپرس دات ارگ است ولی اصراری مشابه اصرار آقای مزیدی برای اینکه همه مثلا از وردپرس دات کام استفاده کنند را درست نمیدانم.

3- یه کامنت در وبلاگ آقای شیرازی (اینجا) گذاشتم. گفتم بد نیست اونو اینجا هم منتشر کنم:
شیرازی عزیز سلام
من وبلاگنویسی را با بلاگفا شروع کردم و هنوز هم توصیه ام به کسانی که می خواهند شروع کنند بلاگفاست. ولی بدلیل پایین بودن سطح سرویس به ثبت دامنه شخصی و استفاده از وردپرس رو آوردم. حتی به شما هم پیشنهاد دادم که مثلا مثل وردپرس دات کام برای افزایش امکانات [امکانات بیشتر] پول بگیرید. آیا به نظر شما سطح سرویسهای قابل ارائه توسط سرویس دهندگان وبلاگ ایرانی می تواند قابل مقایسه و رقابت با خارجی ها باشد؟ در صورتی که پاسختان مثبت است برای این مهم سرویس دهندگان، وبلاگنویسان، حمایت کنندگان مالی، دولت و شرکتهای سفارش دهنده تبلیغات چه باید بکنند؟ درصورتی که پاسختان منفی است دلیل آنرا هم بنویسید. ممنون – راستی من تنها مزیت سرویسهای ایرانی را در حال حاضر محیط فارسی و راحتی کار با آنها میدانم. در ضمن توصیه دیگری هم به شما دارم و آن اینست که خودتان به مقایسه امکانات سرویستان با یک سرویس دهنده خارجی مثلا وردپرس دات کام بپردازید آنهم صادقانه و دقیق و فنی. برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش دارم.

One Reply to “یک خبر خوش دیگر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *