حسنه/سیئه؟

هر کس کار نیکو کند، او را ده برابر آن پاداش خواهد بود و هر کس کار زشت کند جز به قدر آن کار زشت مجازات نشود و بر آنها اصلا ستم نخواهد شد 160

سوره انعام

3 Replies to “حسنه/سیئه؟”

  1. خسروبیگی

    کامنت بالا رو “تک پسر” در پاسخ مطلب زیر که برای ایشان از طریق “ارتباط با من” (نه کامنت گذاشتن!) فرستاده بودم نوشته. عنوان مطلب زیر رو گذاشته بودم: بیسوادی/باسوادی-بچه؟
    درضمن ایشان در کامنتی پای این مطلب
    http://mhmazidi.wordpress.com/2007/09/19/dastangoo/
    نوشته بودند: “در ضمن این آقای خسروبیگی که بلاگ شما رو با بلاگ یک پزشک مقایسه کرده و گفته چرا از سرویس رایگان استفاده می کنین باید بگم هاست خریدن و سایت زدن رو که دیگه هر بچه مدرسه ای هم از عهده اش بر میاد نه هزینه و نه مهارت زیادی لازم داره…”

    سلام

    ببین آقای باسواد!

    الف- آدرس ایمیلی که همراه کامنت گذاشتی نشون میده که سطح سوادت خیلی بالاتر از این حرفهاست! ببخشید من بیسواد به شما توهین کردم. واقعا معذرت میخوام!

    آخه پسر حسابی ok@ok.com هم شد آدرس ایمیل؟! اونم آدرس ایمیل یک تک پسر؟! واقعا که تکی!!!

    ب- نمیدونم اسم فایرفاکس تا حالا به گوشت خورده یا نه و اصلا میدونی خوردنیه یا پوشیدنی؟!

    ولی جهت اطلاعت من دیروز با فایرفاکس وبلاگتو نگاه میکردم. یعنی من همیشه با فایرفاکس کار میکنم مگر اینکه سایت یا وبلاگی رو فایرفاکس درست نشون نده و با IE Tab فایرفاکس هم نشه درست ببینیش که فقط در اونصورت از IE استفاده میکنم.

    الآن رفتم نگاه کردم و خواستم از اشکال آرشیو وبلاگت عکس بگیرم و برات بفرستم دیدم قالبت رو دستکاری کردی!

    دیروز که لینک “آرشیو” کنار “ارتباط با من” بود، وقتی روش کلیک میکردی یه صفحه خالی باز میشد. فکر کنم برای همین هم جاشو عوض کردی آوردی تو سایدبار!

    راستی اگر:

    1- خسیس نیستی

    2- بچه هستی (و همونطور که خودت گفتی هر بچه ای میتونه دامنه ثبت کنه و سایت یا وبلاگ شخصی راه بندازه!)

    پس تو هم مثل ما بچه ها وبلاگ با دامنه ثبتی راه بنداز ببینیم!!!

    ج- خب حالا بریم سراغ آرشیو!

    ببینید آقای آرشیو! اولا از فروردین 82 (با فرض اینکه تاریخها دستکاری نشده باشه!) تا حالا نمیشه 6 سال !!! دوما شما حدود 5 یا 6 ماه هم اون وسطا نبودی که حالا کجا بودی معلوم نیست و سوما تعداد پستهاتون هم زیاد نیست و چهارما دسته بندی موضوعاتتون هم نشون میده که بیشتر کارتون کپیه تا تولید محتوا !!!
    فکر میکنم دیگه کافی باشه!

    در ضمن اگه یه ادرس ترجیحا جی میل هم ازت داشتم بدنبود. شاید بیشتر ارتباط داشتیم و دوست میشدیم؟!

  2. tak pesar

    ببین دسته بندی وبلاگم نشون میده تموم عکس ها و مطالب بلاگم کار خودمه من از وبلاگ ها و سایت های خبری لاتین زیادی در مورد ریکی مارتین و بکهام و مدل لباس عکس و خبر جمع می کنم و همیشه و همیشه اینو دیدم که بعد از پست های من مطالبم کپی میشه اینو براحتی میشه از قسمت لینک های ورودی آمار بلاگم فهمید قدیما به دزدای مطالبم اخطار میدادم حالا دیگه هیچی نمی گم…چون هیچ وقت مطالب منو بر نمیدارن و به دزدی ادامه می دن….هر کس یه دیدی داره بلاگ من برای تو چارتا عکسه که هیچ محتوائی هم نداره ولی برای من یه بلاگه هر چند تخصصی نباشه و هر چند از دید تو کپی برداریه ولی یه چرخ تو بلاگای بی محتوای فارسی بزن تا ببینی بلاگ من چقدر با اون چند تا عکس نانسی اجرم و نیفر لوپزی و شعرای عاشقانه ای که می ذارن تو بلاگشون سطح کاریش فرق داره…عزیزم من خودم هم فایر فاکس دارم هم اپرا هم ie 7 و بنابر نیازم از اونا استفاده میکنم سایت هایی مثل سنجش و ثبت نام های فارسی رو با اینترنت اکسپلورر کار میکنم برای دانلود و گشت و گذار به علت سرعت بالا از اپرا استفاده میکنم و برای مدیریت و وردپرس و سایت هایی که با اپرا مشکل دارن تا حدودی مثل گوگل ریدر از فایر فاکس و همیشه از جدیدترین نسخه اپرا و فایرفاکس استفاده میکنم….بگذریم ولی اون مشکل آرشیو بعد از تغییر قالب درست شد یعنی این قالب جدید آرشیو رو نشون نمی ده ولی قالب های قبلی نشون میداد منم به ناچار صفحه آرشیو رو برداشتم هر چند از این که آرشیو رو در ساید بار بلاگم بذارم متنفرم ولی تا حل این مشکل ناچارم همین طور بذارم آرشیو اونجا بمونه…هر چند من تو حال زندگی میکنم و زیاد به آرشیو کردن بلاگم و زندگیم اهمیت نمیدم….من یانرژیم رو هم خرج سایت نمی کنم می دونی چرا چون وبلاگ نویسی برای من یه تفریحه چیزی که به خاطرش هیچ تعهدی به کسی ندادم و هر لحظه دلم بخواد برای همیشه می ذارمش کنار…بهر حال فکر کنم شما عاشق کل کل باشی و وقتشم داشته باشی اینو از کامنت های فراوانی که مثل نامه های عاشقانه طولانی تایپ میکنی میشه فهمید منم زیاد نوشتم چون فکر کردم بهتره یه چیزائی رو بدونی…دیگه هم از طرف من منتظر میل و جوابی نباش

  3. tak pesar

    ببین از کامنت تایپ کردنت معلومه بیکاری…من وقت کل کل ندارم سواد نداری آرشیو بلاگم رو ببینی من 6 ساله دارم می نویسم وقت کل کل ندارم…بای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *