بزرگ نشده

اونموقع که بچه بودیم؛

اگر بچه ای (حالا در هر سنی که بود؛ حتی تا قبل از ازدواجش) کار غلطی میکرد یا حرف بدی میزد که باعث عصبانیت والدین و بزرگترها میشد

و توسط پدر مادرش یا برادر بزرگترش توبیخ میشد

شاید بشه بگی بدترین حرف/فحشی  که میشنید

بزرگ نشده

بود!

اونموقع با خودم میگفتم: یعنی چی؟ چرا بابای این بچه بهش میگه بزرگ نشده؟ در حالی که به نظر من بزرگ شده!

چقدر جالب و چقدر عمیق. حالا میفهمم چرا؟

نمیدونم آیا این فحش(؟!) در فرهنگ مردم دیگر شهرهای ایران یا دیگر کشورهای جهان هم وجود داشته یا دارد؟

عکس تزئینی است!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *