علت اثاث کشی و تاخیر در پست مطالب

وقتی وبلاگنویسی را با بلاگفا شروع کردم پس از چند روز ایمیلی به بلاگفا زدم که: آقا من حاضرم هزینه خدماتی را که دریافت میکنم پرداخت کنم. روال را مشخص کنید. خوب جوابی ندادند. بعدا خواندم که پول نمی گیرند!

من اصلا اعتقادی به استفاده از سرویس های مجانی ندارم. حتی اگر گوگل هم بخواهد پولش را میدهم چون معتقدم وقتی پول بدهید آنگاه سرویس میخواهید. یعنی اگر پول ندهید حق ندارید سرویس بخواهید بلکه منتی هم به گردن گرفته اید. مخصوصا اگر مشکل یا نقصی در سرویس ارائه شده باشد حق اعتراض ندارید و این خیلی بد است. اگر هم اعتراض کنید میگویند آقا همینی که هست! من فکر میکنم کسانی که نمی توانند سرویس خوب و مطمئن و دنباله داری بدهند پول نمیگیرند و اگر مطمئن شوند که سرویس خوب و بلاوقفه و بلند مدتی را می توانند ارائه دهند قطعا مجانی نخواهد بود. مگر عاشق چشم و ابروی شمایند؟! اگر پول نگرفته باشند تضمینی برای ادامه سرویس دهی ندارند. البته عکس این هم درست نیست! یعنی خیلی ها پول میگیرند و سرویس درستی هم ارائه نمی دهند ( مثل پارس وب سابق یا پارس دیتای فعلی و یا ایران خودرو! )

برای اینکه دچار مشکلات مذکور نشوم و دغدغه نداشته باشم ثبت دومین کرده، فضای هاست خریدم و به این خانه اثاث کشی کردم. البته از بلاگفا هم ناراضی نیستم و لازم میدانم مجددا تشکر کنم ولی توصیه میکنم پس از افزایش ابزارها و امکانات وبلاگنویسی (که در مطلب دیگری بلاگفا و وردپرس را مقایسه خواهم کرد) سرویس پولی هم ارائه دهند.

خوب اثاث کشی هم همانطور که قبلا گفتم مشکلاتی دارد! علاوه بر مشکلات مربوط به اثاث کشی کارهای دیگری هم این روزها داشتم که باعث شد روند نوشتن کند شود. هنوز هم سرم شلوغ است و امیدوارم که در آینده شلوغتر نشود. از جمله مواردی که باعث تاخیر در پست مطالب شد مسافرتها، مهمانداری، پیگیری کارهای انتقال محل کار و خانواده، خرابی مودم، قطع شدن اینترنت و وجود مشکلاتی در پیکربندی کافی نت ها که باعث ایجاد اشکال در پست مطلب میشد و همینطور ناآشنایی با ابزار جدید یعنی وردپرس و یا عدم عملکرد صحیح آن در برخی موارد. ناگفته نماند که هنوز هم به اندازه کافی وقت نگذاشته ام و برخی مطالب پست شده قبلی نیاز به مرتب کردن و اصلاح آدرس لینکها دارند که امیدوارم فرصت مناسبی برای این منظور بدست آید. انشاءا…

5 Replies to “علت اثاث کشی و تاخیر در پست مطالب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *