۴۰ سال تا ژاپن؟!

1- کارت سوخت دوستم در جایگاه جا مونده بوده. به مسئولین آنجا مراجعه میکنه. کارت سوختی را که حدود 110 لیتر داشته، خالی شده بهش تحویل میدن و میگن خالیش کردند و به ما دادند. قبول نمیکنه! بهش میگن برو بعد از ساعت 12 شب بیا تا فیلم رو بهت نشون بدیم! بعد از نیمه شب میره. فیلمی که با دوربین مدار بسته گرفته بودند رو بهش نشون میدن که در اون بعد از جا گذاشتن کارتش یکی دیگه میاد و بنزینشو حراج میکنه! شماره پلاک ماشین طرف در فیلم ناخوانا بوده ولی میگه اگر من یارو رو ببینم میشناسمش!!!؟؟؟ حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را !
2- آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده که تا پایان سال 87 سهمیه بندی حذف میشه. شک نکنید! چون ایشون مهندسه و الکی حرف نمیزنه! خب حتما حساب کتاب کرده و میخواد با افزایش تعداد جایگاههای CNG کاری کنه که دیگه مردم نیازی به بنزین نداشته باشند. اما این دفعه هم مثل همیشه احمدی‌نژاد اشتباه کرده و اونهم بخاطر اینه که یه طرف قضیه رو ندیده! برای اینکه فقط افزایش جایگاههای CNG برای تعطیل کردن سهمیه بندی کافی نیست و لازمه که خودروها هم گازسوز یا دوگانه سوز بشن! حتما خبر دارید که مدتهاست خودروهای دوگانه‌سوز بدون مخزن و بدون کیت تحویل مردم میشن! خداییش (با توجه به بند 1 و 2) اگر هزینه هایی رو که صرف سیستم کارت هوشمند سوخت کردند (ازجمله هزینه سیستم های ضبط ویدئویی مداربسته) بعنوان یارانه سوخت به مردم میدادند و اصلا سهمیه بندی رو که قراره تا پایان سال دیگه جمع بشه راه نمینداختند، بهتر نبود؟ قربون فکر آخر ایرانیها !
3- باز این مهندس ما فرصتی پیدا کرده و نشسته محاسبه کرده و اعلام کرده که: ایران طی 40 سال آینده به ژاپن خواهد رسید! اما این دفعه هم مثل همیشه مو لای درزش میره! میدونید چرا؟ چون ایشان یی‌هو(!) وسط محاسبات (احتمالا برای رفتن به دستشویی) بلند شد و این باعث شد که فاکتور پیشرفت خود ژاپنی ها در طی 40 سال آینده رو فراموش کنه و در نتیجه بایستی شما در نتیجه یه تغییر کوچک در نظر بگیرید تا درست باشه! و اونهم اینه که ما تازه 40 سال دیگه به الآن ژاپن میرسیم. اونهم در شرایطی که احمدی نژاد همین الآن استعفا بده یا خدای نکرده در یکی از سفرهای استانی یا جهانی، هواپیماش سقوط کنه!
4- هنوز از صاحب این خانه سرنخی بدست نیاورده‌ام. دزدو بگیرید!
5- خب به سلامتی آقای احمدی‌نژاد “راهنمای حکمرانی اسلامی” را در وبلاگش منتشر کرد. در دومین جمله این منشور جهانی احمدی‌نژادی میخوانیم: “اگر حکومت ‏را امتیاز و طعمه ای برای حکمرانان بدانیم، دوره حکمرانی تبدیل به فرصتی خواهد شد برای ‏ارضای امیال شخصی و گروهی و فخرفروشی و خوشگذرانی حاکمان.” به نظر شما اگر دو کلمه ” و ایرانگردی و جهانگردی” را به آخر آن اضافه میکرد، کاملتر نبود؟! و ای کاش که احمدی‌نژاد و دیگر سران و مسئولین نظام واقعا به دستورات مولا علی عمل کنند و نه اینکه فقط ژست آنرا بگیرند! احمدی‌نژاد باید بداند که خواندن نامه علی به مالک اشتر برای زن و بچه خودش و تکرار آن در وبلاگ، برای مردم کفایت نمیکند و بایستی آنرا عملی کرد.
6- چند روز پیش پستی داشتم تحت عنوان “فساد پنهان“. دو مورد خواندم که مصداق و گوشه‌ای از نتایج فساد پنهان است. شما هم بخوانید ( + و + )
7- کتاب “دو بمب اتمی با سپاس دریافت شد” را بی‌بی‌سی معرفی کرده. در بخشی از نوشتار آمده است: نویسنده از زنی خانه دار مثال می‌آورد، که در برابر خبرنگاری خارجی نسبت به برنامه هسته‌ای نظری انتقادی ابراز می‌کند. خانم درد دل می کند که: وقتی کشور اینهمه گرفتاری دارد، نیروی هسته‌ای چه دردی را از مردم دوا می‌کند؟! خلال گفتگو ناگاه مأموری ظاهر می‌شود، علامتی می‌دهد و خانم در دم حرف خود را بر می‌گرداند و با شور و حرارت درباره ضرورت نیروی هسته‌ای داد سخن می‌دهد که: در شرایط کنونی برای ایرانیان از نان شب هم واجب‌تر است!
8- در این خبر از ایسنا نوشته: فاصله لذت و ايدز خيلي كمه؛ خوش اومدي به جمع ايدزي‌ها! این هم مصداق دیگری از عواید فساد پنهان! خیلی دردناکه.
9- برگی از “خاطرات هاشمی رفسنجانی، اول آذر 1386” را بخوانید!
10- دیدن عکس رفسنجانی و احمدی‌نژاد که در این پست هست برام جالب بود. نوشته‌ی کنار آنرا بخوانید.
11- “جای دندان سیاستمداران را ببینید“. به نظر من این عنوان که مسیح علی‌نژاد برای این عکسها گذاشته، بهترین عنوانه.

3 Replies to “۴۰ سال تا ژاپن؟!”

  1. ali

    نقدهای خوبی بود به اون حرف سال 87
    البته اینا هر کاری کلا بخوان بکنن اینقد مشکلات سر راش هست یا سبز میشه که اجراش اعصاب همه رو خرد میکنه ، دادن کارت که روتین بود و چیزی نمیخواست وای بحال گازسوز کردن خودرو ها بقول شما.
    (نظر قبلی که نمیدونم ثبت شد یا نه ، اشتباهی ارسال شد.)

  2. ali

    نقدهای خوبی بود به اون حرف سال 87
    البته اینا هر کاری کلا بخوان بکنن اینقد مشکلات سر راش هست یا سبز میشه که اجراش اعصاب همه رو خرد میکنه ، دادن کارت که روتین بود و چیزی نمیخواست وای بحال سهمیه بندی بنزین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *