یک کار سخت

الآن ساعت 21 است و حدود یک ساعت پیش برگه های امتحانی نیمسال گذشته جهت تصحیح تحویل من شد. تعداد 101 برگه در 4 گروه. در بیشتر قراردادهای حق التدریس می نوشتند که مدرس موظف است ظرف مدت 10 روز پس از برگزاری امتحان اوراق را تصحیح و نمرات را اعلام نماید. در آخرین روز کلاسها (یعنی 14/10/85) نامه ای به ما دادند که در بخشی از آن آمده بود: … تصحیح اوراق در مدت یک هفته پس از پایان امتحانات صورت پذیرد. من فکر می کنم بهتر بود بجای یک هفته پس از پایان امتحانات می نوشتند “یک هفته پس از تحویل اوراق امتحانی”. در هر صورت ضمن ابراز خوشوقتی به مرحله تصحیح اوراق و اعلام نمره رسیدیم. لازم میدانم اعلام کنم که:
1- در تصحیح اوراق نهایت دقت را بکار خواهیم برد به گونه ای که خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود.
2- نمره نهایی بر اساس نمره امتحان پایان ترم و نمره پروژه ها و تحقیقات تحویلی توسط دانشجویان محاسبه خواهد شد. همانطور که در این پست گفته بودم صرفا به پروژه هایی که به این آدرس توسط ایمیل ارسال گردیده اند نمره تعلق خواهد گرفت. همه پروژه های ارسالی موجود می باشند و مدرک نشان دهنده ارسال آنها همان vacation response است که بطور اتوماتیک توسط میل سرور برای شما ارسال شده است.
3- برای اطلاع از نمره نهایی خود می توانید به همین آدرس مراجعه کنید. در طی چند روز آینده در پست دیگری نمرات را اعلام خواهم کرد. لطفا از تماس تلفنی به این منظور اجتناب کنید زیرا تبعات منفی برای شما یا دوستانتان در پی خواهد داشت.
برای همه شما عزیزان دانشجو سلامتی و موفقیت و آینده ای روشن از درگاه ایزد منان خواستارم. بکوشید تا عقب ماندگی ها را جبران کنیم که کشور به تلاش بیش از پیش شما بیش از پیش نیازمند است. به امید سربلندی همه ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *