مرامنامه-دیدید گفتم/تاریخ شمسی در وردپرس.کام

1- از این پس سعی میکنم در صورت اطلاع از نوشتن مرامنامه های جدید، در پستهایم به آنها اشاره کنم. در روزانه ها هم به آنها لینک خواهم داد.
2- آقای حسینی عزیز در این کامنت نوشته من با واژه‌ی “مرامنامه” حال نمی‌کنم و هر چی میخواستم بنویسم در “درباره” نوشتم.
3- میخواهم یک موضوع جدید را مطرح کنم. همانطور که شاید قبلا هم خوانده باشید، در بند 12 این پست به وردپرس.کام پیشنهاد دادم که فعلا امکان استفاده از تقویم شمسی را برای کاربران فارسی زبان خود فراهم کند. در مکاتبه ای که با آقای منجمی داشتم، ایشان عنوان کرده بودند که با تیم وردپرس در ارتباطند. بیایید در یک اقدام جنبش مانند (بقول آقای مزیدی) از وردپرس بخواهیم این امکان را فراهم کند. البته کسانی که از وردپرس.ارگ استفاده می کنند که مشکلی ندارند و خود می توانند پلاگین تقویم شمسی را نصب و فعال کنند ولی کسانی که از امکانات وردپرس.کام استفاده میکنند مشکل دارند. ببینید چقدر خنده دار است که تاریخ های مورد استفاده در وبلاگهای آنها شمسی نیست! همانطور که در این پست گفته بودم تقویم شمسی بهترین و دقیقترین تقویمهاست. اینکه برخی از ایرانیان قبول میکنند که با تقویم میلادی کار کنند برای من غیر قابل تحمل است. وقتی هم که خوانندگان مطالب آنها میخواهند از تاریخ نوشته ها مطلع شوند، مجبورند تبدیل تاریخ را انجام دهند. مثلا همین امروز من به این مطلب برخورد کردم و اول فکر کردم جدیده ولی بعد از تبدیل تاریخ میلادی به شمسی فهمیدم نه قدیمیه!
4- در راستای بند 3 این پست، بند 17 به مرامنامه وبلاگم اضافه شد.

پی نوشت: امروز مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی ا… علیه و آله بوده. حیفم آمد مطلب زیر را ننویسم

به نام خداوند بخشنده و مهربان
از محمد فرستاده خدا به خسرو، بزرگ پارسیان. درود بر آن که پیرو هدایت ‏شود و به خدا و پیغمبر وى ایمان آورد و شهادت دهد که خدایى جز خداى یکتا نیست. من پیامبر خدا به سوى همه کسانم تا زندگان را بیم دهم. اسلام بیاور تا سالم بمانى و اگر دریغ کنى گناه مجوسان به گردن تو است.

متن فوق نامه پیامبر به خسرو پرویز پادشاه ایران بوده. میگما خوبه احمدی نژاد پیغمبر نشده. حالا که رییس جمهور ایرانه اونطور به بوش نامه نوشته نعوذ با… اگه پیغمبر بود لابد یه چیزی می نوشت که اگه بوش تا آخر عمرش هم میخوندش، تموم نمیشد!!!

One Reply to “مرامنامه-دیدید گفتم/تاریخ شمسی در وردپرس.کام”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *