اینترنت پرو؟! – تحمل

همین الان از همراه اول برام پیامک اومد که

رحمت الهی (؟!) شامل حالت شده و میتونی اینترنت پرو بگیری

بدون اینکه درخواست کرده باشم

خب؛ یعنی چی؟

پی نوشت

1- این هم یک روش برای گران کردن اینترنت و پول درآوردن؛ وقتی راههای دیگر پول درآوردن مسدود شده؟!!!

2- وقتی بعدش باز مجبوری فیلترشکن بخری؛ خب این چه کاریه؟

3- وقتی بقیه اینترنت و فیلترشکن ندارن و در نتیجه باید بری توی تلگرام و واتساپ بشینی در و دیوارو نگاه کنی؛ مگه مریضی اینترنت پرو بخری؟ خب همینجوری بدون اینکه اینترنت پرو و فیلترشکن بخری؛ میشینی در و دیوارو نگاه میکنی دیگه! (یاد داستان آخرش هیچی افتادم)

4- تحمل میکنیم. به دستور حافظ که فرموده:

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش
بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل! اندر بند زلفش از پریشانی منال
مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
رند عالم‌سوز را با مصلحت‌بینی چه کار؟
کار ملک است آن چه تدبیر و تأمل بایدش
تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری‌ست
راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
با چنین زلف و رخش بادا نظربازی حرام
هر که روی یاسمین و جعد سنبل بایدش
نازها زان نرگس مستانه‌اش باید کشید
این دل شوریده تا آن جعد و کاکل بایدش
ساقیا! در گردش ساغر تعلل تا به چند؟
دور چون با عاشقان افتد، تسلسل بایدش
کیست حافظ تا ننوشد باده، بی آواز رود
عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *