نبود تحلیل و طراحی و کنترل پروژه

در این مملکت؛

به عقیده من یکی از مهمترین عوامل بدبختی و فلاکت ما؛

نبود تحلیل و طراحی و کنترل پروژه است.

با وضع فعلی اینترنت؛

فعلا همین بس !

اگر در خانه کس است؛ یک حرف بس است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *