شد دوباره موسمِ درس و گَهِ مستانگی
به نام خدا چه خاطره انگیز بود دیدار دوباره ی دوستان پس از ۳۲ سال.انگار همین دیروز بود.دبیرستان علی بن ابیطالب…محضر درس آموزگارانِ ارجمند:مبارک آبادی ؛بابایی؛قربانی،صابری،حقدادی،مجیدی،شریفی،هاشمی پور و … و...
سروده های آقای غلامرضا انعامی
به نام خدا چه خاطره انگیز بود دیدار دوباره ی دوستان پس از ۳۲ سال.انگار همین دیروز بود.دبیرستان علی بن ابیطالب…محضر درس آموزگارانِ ارجمند:مبارک آبادی ؛بابایی؛قربانی،صابری،حقدادی،مجیدی،شریفی،هاشمی پور و … و...